Fórmula per començar amb ganes un dilluns


Colegues...
Si us toca tan la moral com a mi el fet de començar la setmana per anar a currar, doncs repetiu amb veu alta davant del mirall aquest bonic discurs i no hi haurà Nazgul que es resisteixi!

"...mis hermanos
veo en vuestros ojos el mismo miedo que encojería mi propio corazón.
Pudiera llegar el dia en que el valor de los hombres decayera.
En que olvidáramos a los nuestros y se rompiera la hermandad.
Pero hoy no es ese dia.
En que una hora de lobos y escudos rotos rubricara el fin de la Edad de los Hombres.
Pero hoy no es ese dia.
¡En este dia lucharemos!
Por todo aquello amado de esta buena Tierra,os llamo a luchar hombres del Oeste!"

(dicho por el que empuña la espada de Elendil enfrente de la Puerta Negra de Mordor)

3 comentarios:

cmntez@gmail.com ha dit...

El dia que em trobi davant de la porta negre de Mordor estic segur que ho recordaré.
Això és el dilluns però si dimarts al matí et trobes a l'andana plena de gent mirant la TV-pantalla del metro, línia 3 a Sants, anuciant-se el diari gratuït - Què! - i posa al costat:
Notícia del dia; Tu jefe gana 6,5 veces más de sueldo que tu.
Se que a qualsevol persona sense una gota d'autoestima no li produira cap mena sentiment advers però la PUTA MARE QUE VA PARIR AL DESGRACIAT... CAL QUE M'HO DIGUIN!!!

Gràcies.

Lluis-T ha dit...

Osties Cristo, les meves companyes de feina van venir amb la mateixa història i saps que els hi vaig dir? No us cregueu el que diuen aquets diaris bastards!(em vaig pendre la molèstia de mirar els sous per categoria i Res de RES!!! tot mentida!!!!)
I sobre el post, home molt recent ho tenim, amb la projecció de la versió estesa del retorno del rei a antena 3 el passat diumenge. De veritat et sents així els dilluns???? ostia, fes-t'ho mirar...

cmntez@gmail.com ha dit...

Com qui s'ha sent així?
No, el meu dia dolent és el dimecres. Jo dilluns, dimarts, dijous estic out. Va molt bé!

 
Copyright © Estudi Virus-T