Des d'Holanda amb LIEFDE



Salut camarades; Us escric des d'Utrecht,població diguem-ne bonica d'Holanda, on s'hi troba una coleguilla molt especial amb la qual tinc molts interessos a compartir...He polulat també per Amsterdam i he vist molta aigua en forma de canals i patit rasca en forma de "viruji" típic d'aqui.I il·lustrant aquesta crònica digne del "National Geographic" un parell de boniques postals d'Utrecht.
El significat de liefde és...amor.I això no vol dir que em vulgi casar amb tots vosaltres o passar-vos per la pedra...Simplement m'ha fet gràcia i som colegues i prou...

5 comentarios:

Sergi ha dit...

Ostres! molt agraït de compartir el viatge amb nosaltres, au disfruta que ja s'acaba el diumenge!

cmntez@gmail.com ha dit...

My God!
Fantàstic!
Déu meu he de tornar a conquerir aquestes terres!
Déu meu!
Un agraïment més.
És bonic saber que algú pensa en nosaltres desde tan lluny. Allà on la terra fa front al temible oceà.
On la flaire col.loca i tothom gaudeix del carril bici. A on Rembrandt sortia de casa seva per anar a comprar el pa i pots passejar entre canals, putes i porros sense ser considerat una mala perosna. Ay! Anyoro?

Lluis-T ha dit...

Ostres,segur que ens hem creuat, vaig tornar dijous de molt a prop d'Utrech (Barnaveld)... un gran pais, sense cap mena de dubte... i tothom parla un anglès impecable...i i han vaques i gespa molt verda i cotxes molt guais... i tot és molt net i ecològic...
Aquestes estampes d'Utrech, a quina part de la ciutat pertanyen???

N'Arnau ha dit...

Responent a en Lluís, la primera és una vista de la Torre Dom vista des del claustre que ara és bibloteca,just a sota, i la segona correspon a una part de la façana de les mega gal·leries comercials situades just a sobre de l'estació de tren...I responent a en Damià,doncs...Tot té un preu...

Octavi ha dit...

Molt maca la foto dels edificis il·luminats!

 
Copyright © Estudi Virus-T