Nit de poker

Bé no se que us va semblar el segon WSOP jugat al local, jo particularment content donat que qui toca teca, doncs ja sabeu, i un segon lloc no esta malament, oi?
Penso que va anar molt bé, mota correcció, molta tensió i animació i un bon nivell. Crec que ningú es va aborrir, ni tan sols els que van sortir primer de la partida. potser una mica al final de tot i es que ja era bastant tard.
M'agradaria que postejesiu la vostra impresió de la partida. Jo per exemple, ho vaig veure practicament tot el torneig des de segona fila, practicament no hi jugava donat que no m'entrava joc, però les poques vegades que tenia bona mà vaig rendabilitzar-ho bastant bé, especialment una bonica escala al principi i una atractiva doble parella de AK cap al final que em van permetre afrontar la recta final amb chips suficients per deixar que la gent s'anes liquidant...
Al final, ja no podia donar-li la volta 1 contra 1 amb el Neme, doncs ja em portava masa chips d'avantatge, però encara ho vaig intentar amb una bona mà de sortida AQ.. la resta ja la coneixeu.

1 comentarios:

cmntez@gmail.com ha dit...

Ja ho has dit tot, Lluís. La veritat pensava que seria més avorrit, fins i tot no volia anar-hi però bé és cert que m'ho vaig passar bé. Vaig començar arriscant amb el "hand to hand" amb en Sergi que em va fer reaccionar i plantejar-me més una tàctica més conservadora 4-4-2 defensa en zona i atacant quan la mà era bona fent rodar molt la pilota i sense arriscar els revolts. És maco veure com tu o el Neme vau fer una etapa ficats en el gran grup sense perdre de vista el cap de cursa. Per cert, Sergi, quan en vas fotre els meus xips haig de reconèixer que se'm va quedar la mateixa cara d'aquell paio d'aquella pel.lícula ( de cuyo nombre no puedo recordar) però que no acaba amb la noia, ja em diràs!. Bé que molt bé, sinó fos perquè vaig fotrem tants fruits secs que he anat restret tot el cap de setmana. Un deu nois!!!

 
Copyright © Estudi Virus-T