El meu pitjor malson

Bé reprenem el repte que estava molt aturadet. L'últim repte llençat per l'amic Lluis era "el vostre pitjor malson", és evident que si fotografiar un son ja és difícil, fotografia un malson és igualment dificil o més, així doncs fotografiar el nostre pitjor malson pot resultar impossible, quine es el pitjor? i si encara està per arribar?

He fotografiat un dels meus malsons; tinc dos recintes que odio i em provoquen malsons calfreds només entrar, el de la foto n'és un...

No he estudiat pas en una escola de capellans (si hagués estat així estaría pitjor!), però si, vaig fer catequèsi en el seu dia, i vaig patir els seus "metodes" és per això que tinc malsons on apareixo entre capellans, entre gent que va a misa (encara pitjor!) entre Zombies!

L'altre dia a la tele vaig sentir una cita, no sé de qui és, no recordo qui la va dir, però feia algo tipo:

"No importa si el Papa creu en Déu, el que importa és que la gent cregui en el Papa"

Queda dit.


Pel proper proposo: "Creador o Farsant?"

creador -a


[s. XIV; del ll. creator, -oris, íd.]

1 m 1 adj i f Que crea. El creador de l'home.

2 [ en majúscula ] abs Déu. L'obra del Creador.

2 adj 1 m i f Que és autor d'una cosa nova. El creador d'un producte.

2 Que crea, que inventa. Esperit creador.

cre_a_dor.

farsant


[de l'it. farsante, íd.]

adj i m i f Que fingeix coses que pretén de fer passar com a veres.

2 comentarios:

cmntez@gmail.com ha dit...

Hòsties!
Tema difícil.
Per cert bonic positivat.

cmntez@gmail.com ha dit...

Mira que li dono voltes, Sergi. No podríeu proposar temes com més... no sé!

 
Copyright © Estudi Virus-T