MuchosPixeles


Tots tenim una càmara digital (o més d'una) és per això que he pensat que a banda de la entrega presencial que anem fent, podriem utilitzar el Blog, i aquestes càmaras digital, per plantejar-nos un nou repte.

Una espècie de RepteDirigit (no sabia com anomenar-ho).
M'explico, algú proposa un tema i li proposa a algú en concret, quan aquesta persona "supera" el repte, escull nou tema i nova persona per a realitzar-lo.

Comenteu que us sembla, i sobretot si heu entés alguna cosa...

Si us sembla bona idea, jo llenço el primer repte:

REPTE 1 "Quan surto de treballar es fosc"

per ser el primer espero que algú el "reculli"

5 comentarios:

Lluis-T ha dit...

Ho trobo una bona iniciativa, però un repte cap a una persona sola deixa a la resta mirant i pot pasar molt temps fins que es porti a terme, baixant l'interès de la resta del grup. Potser podria ser un repte obert i el guanyador triar nou repte..

Lluis-T ha dit...

D'altra banda jo et recullo l'encarrec, però voldria concretar si estem parlant de format digital sempre?

N'Arnau ha dit...

Jo ho entenc així...el primer que ensenyi "algo" i de cara als demés triomfa proposa el repte i santornemi...
Considero una bonica proposta aquesta del ST.

Sergi ha dit...

Exacte, el repte el recull qui vol, això vol dir penjar la foto, i si el format ha de ser digital, home la pots disparar amb el que vulguis, com si vols fer un fotograma, però serà necessari escanejar-la, o sigui...

cmntez@gmail.com ha dit...

Em sembla bé. D'aquesta manera ens sortirà l'esperit competitiu. Hauria de ser en color? Després de veure alguna imatge al local aquest darrer cap de setmana m'ha agafat com certa melangia, estic més saturat que una Kodak amb tants colors ( tius, he fet un acudit? ).

 
Copyright © Estudi Virus-T