la rica limonada


Es molt curiós el valor que donem als objectes.

Hi ha andrómines inservibles, que
als ulls d'algú que les sàpiga apreciar es poden transformar en preuades joies,...

Jo acabo de trobar una d'aquestes petites joies oblidades. Tornant cap a casa, m'he creuat amb una pila de
coses llençades de mala manera al mig del carrer, i entre trencaclosques, antigues llibretes, caixes amb aparells trencats, he trobat una bobina de cinema de 8m, "la rica limonada" es titula...ah i és dels germans Marx...




3 comentarios:

Lluis-T ha dit...

No puc esperar per fer un pasi al local...

Sergi ha dit...

ja tinc la bombeta de 150w pel projector encarregada a la botiga, en breu podrem fer el pasi.

Octavi ha dit...

Jo vull, jo vull!!

M'encanta que sigueu tant frikis!!

 
Copyright © Estudi Virus-T