Infectant-nos una mica més amb el nou logo


M'agrada la feina feta pel Sergi-T pel que fa al nou logo, però el tipus de lletra és l'únic que em fa dubtar de la seva rotunditat absoluta...Sent el tipus lletra per la paraula virus em dóna l'impressió com de massa estàtic i pulit, i com els virus són algo orgànic i si es caracteritzen per alguna cosa és per mutar-i tots nosaltres portem algun que altre "virus" dins-proposo un tipus de lletra més "brut" o digem-t'ho així..."alegre". Aquí van dues propostes en relació a la original.A propagar-se s'ha dit!

3 comentarios:

Lluis-T ha dit...

Molt i molt bé. Em quedo amb el primer tipus de lletra, quina por.

Sergi ha dit...

jo personalment prefereixo el virus "elegant", però es tan fàcil com fer una votació i au...

Octavi ha dit...

Fale. El logo m'agrada, però no reflexa per res el vostre rotllo. Hauria de reflexar el següent: Energia, Art, Fotografia, Equip, Col·laboració, Frikisme i Humor.

I d'aixó si que hi entenc... Diuen, eh?

 
Copyright © Estudi Virus-T