Començant a retocar... ASESINO!!!

Doncs aixo mateix, que arrel del repte m'estic aficionant una micona a fer cosetes i com que em van dir que les ensenyes lo hago. Aquest es el meu primer retoc (be, el segon darrere del de la historia interminable).
Ja anire posant que en tinc algun mes...
A veure que us sembla per començar.

Asesino!!!



I aqui les imatges d'origen... al no tenir tripode ni res semblant s'em van moure cada vegada, jejejeje. Va tocar retocar mes del que volia :( . He fet servir el Paint Shop i el PhotoSnap.



1 comentarios:

Octavi ha dit...

Doncs està de puta mare xaval! Molt bé! Una sola cosa, crec que hauría quedat millor si haguessis (No sé com collons s'escriu) deixat el tó calent i el mateix contrast de les dues fotos del previ-muntatge.

Fota-li canya nen que la clave del fotomuntatge es l'imaginació!

Ah, un altre cosa, pasate ya al Photoshop, que sino agafaràs vicis d'aquests programes imitació!

 
Copyright © Estudi Virus-T