?


Algú sap res d'això?
Seria possible veure'l?
Es va emetre en un festivals de curts de Mataró.

6 comentarios:

Grey ha dit...

Noiet, i tant que es va passar a Mataró!!!
De fet jo hi he estat un parell de cops que s'ha passat a l'organitzacio de l'acte.
Tot i aixi em penso que mes val que parlis amb el Sergi Espin, em dona que et podra ajudar una micona, jejejejeje ;)

Sergi ha dit...

si a mi també em sona, i ara no caic de què, però crec que l'Espín te una copia.

Octavi ha dit...

Pos té bona pinta sí... S'asembla a uns curts que fot (o fotia, no ho sé) un tio que ara no recordo el nom...jejeje... Però es molt conegut, té un curt recent d'un tiu passejant un gos, i el tipus d'animació es d'aquestes que es mou el contorn. De totes formes no es exactament el mateix estil de dibuix.

I sí, m'he quedat bastant ample (es pronuncía eimpal).

Whistleman.

Anònim ha dit...

http://video.google.es/videoplay?docid=4771056358952040843&q=supermarket+strike&pr=goog-sl

Octavi ha dit...

Jojojo que bó... jejeje

cmntez@gmail.com ha dit...

Quina paranoia! Molt maco ara toca el Happy zombies!

 
Copyright © Estudi Virus-T