8 actrius esperant al director


Aquesta és una de les imatges que vam fer el Sergi i jo a l'espectacle del Teatre Guasch de Barcelona i a on actua la Bruna. Per qui no la conegui és una dona/noia (a la foto està encenent l'incens) a qui li vaig fer fotos. L'obra és molt entretinguda, dura una hora i mitja i estarà en cartellera un mes. La Bruna em va donar passes descompte, 1 passe fa descompte a 4 persones i tinc 3.
Llenço la proposta:

Qui s'apunta a veure l'obra? Els dies de representació són de Dijous a Diumenge.

6 comentarios:

Lluis-T ha dit...

Som uns desagraits. Pots comptar que jo si que vull anar, preferiblement el dijous. Potser aquest dijous dia 15 o el 22?
Algú més s'anima?

Lluis-T ha dit...

Cris, si confirmes un dia ho poso al calendari del google perque qui vulgui es vagi apuntant

cmntez@gmail.com ha dit...

De fet ja ho començava a pensar.
Però com és la tònica habitual ja no hi feia cas.
Vale. Jo podré el 22. Aquesta setmana incloent el cap de setmana estic enfainat amb el canvi de domicili i de cara a la setmana vinent ja estaré establert i molt més tranquil. La funció comença a les 20.00h i dura 1h30'. Si aconseguim fer un grupet de 4 ens anirà molt bé.
Gràcies Lluís.

Lluis-T ha dit...

som-hi doncs, el 22, ho poso al calendari, a veure qui s'apunta

Lluis-T ha dit...

Cris, estàs segur que es a les 20.00? a la pàgina del teatre posa les 21.00..

cmntez@gmail.com ha dit...

Ay, si! El dia de les fotos vaig quedar a les 20h però començava a les 21h. De vegades em marxa una miqueta.
A les 21h. Si podem estar una mica abans doncs sopem algo.

 
Copyright © Estudi Virus-T