Protesta II o protesta segona.


Aquí mostro la segona cadena. La protesta ha finalitzat!
No patíssiu passs...., continuaré fent cadenes per alliberar-nos.
No penso fer com en Forrest Gump que es va aturar quan molts creien en ell. No amics. Les lluites un cop començades ja no es poden aturar. Faré cadenes per lligar-me més a la foto, per deslliurar-vos. Cadenes que tan sols pesin octets i alliberin el que duem a dins. (Snif, nif, nif). No ploréssiu pas companys... o si. Les llàgrimes són cadenes que ens lliguen a la vida. Ens fan humans. Recordeu que jo sempre hi seré. Putejat, si. Però hi seré. (Snif, nif, nif).
Per aquesta foto agraeixo en Sergi el fet de fer-me treure la mala hòssstia per fer aquest treball i el l'ajuda rebuda en la creació d'aquesta foto.

15 comentarios:

isma ha dit...

nen....estas trist?....si vols parlar ...ja saps....te veo mal tito...muy mal....

Lluis-T ha dit...

jo proposo una colecta pel "psiqui".
M'agrada aquest sucre, li fotria una llepadeta

Octavi ha dit...

Guarros!!

Si es una psiqui amb mini i mooolt disposada a ajudar... jo tb vull sessió!!

N'Arnau ha dit...

M'apunto a la col·lecta...Per un colega el què faigi falta.Però allò de saquejar i matar ja no compte...?Tinc entès què a vegades com a teràpia funciona.

cmntez@gmail.com ha dit...

Els que esteu malament sou vosaltres.
Què trist?. Què collons?.
Verge consagrada.
Tan és! Tampoc se de que collons parleu.
Veieu ja m'heu fet dir paraulotes.
Hòstia puta!

cmntez@gmail.com ha dit...

Pensant-ho millor...
Si estic trist. Pagueu-me una però de les que es reten, no d'aquelles que fan xop, xop amb una ampolla de Font Vella.
Ai! Estic trist molt trist!
La propera t'apuntes, Octavi. De moment estic trist, no incapacitat.
Buaaa! Que trist!

Octavi ha dit...

Lo millor per la depressió es anar de putes... o xiular, es clar.

cmntez@gmail.com ha dit...

No parlàvem d'això?.
Però, Octavi, és un problema. Vull dir que tampoc és la solució. Empitjores la situació. Vivim en un lloc a on és millor ser "un puta", que anar de putes.
I què temps fa per aquí?.
Tot bé, no?

Damián Costa ha dit...

Estoy contigo, Cristo!

¡A las barricadas, a las barricadas, por el triunfo de la Confederación!

cmntez@gmail.com ha dit...

Segur que tomba, tomba, tomba...
Nois ja toca postejar a un altre.
Gràcies pel suport i per la convidada. Veig que em tocarà "llepar-me" per posar-me bonic.
Apa, fins divendres.
I no oblideu de "vitaminitzarós" i "mineralitzarós".

Octavi ha dit...

Ja xiulas?

Buuuuu!! Fueraaaaa!! Jipi de tres al quartuuuuuu!!!!

cmntez@gmail.com ha dit...

Què m'has dit hippie!?
Mira lo del 3/4 t'ho passo però lo hippie ho serà...!
A més m'estic iniciant amb això de les revolucions i em falta pràctica!

Octavi ha dit...

La proxima revolució es reventar totes les multinacionals i bancs del mon.

T'apuntes?

Lluis-T ha dit...

vendrá papá mercado i os aplastará a todos!!! Con una directriz alcista en too el cogote y a recoger bonos basura toda vuestra existencia

cmntez@gmail.com ha dit...

Jo m'apunto però m'hauràs de portar al viatge de la Fuji perquè això de tenir pits al cul ja comença a fer-me nosa. Ara entenc perquè les dones els tenen a un lloc tan visible. Jo em puc equivocar però la mare natura noooo.

 
Copyright © Estudi Virus-T