el meu terrat


Últimament no dormo massa, per no dir que de nit em costa conseguir dormir més de dues hores seguides, és per això que miro de fer coses per relaxar-me i conciliar el son.
Una d'aquestes coses és pujar al terrat, sencillament contemplar la ciutat, sempre m'han agradat els terrats, potser perque sempre (en 3 pisos diferents) he viscut al àtic i l'he tingut molt aprop, allà em sento una mica per sobre de tot, m'allunyo dels carrers i els miro amb més perspectiva, observo la quantitat de vida que hi ha en una ciutat com Barcelona per la nit, miro els cotxes, miro les finestres que tenen llum a altes hores de la matinada, miro el cel, o el que es pot imaginar d'ell sota la contaminació lumínica...
És per això que he volgut compartir aquesta foto amb vosaltres, la cantonada que tinc al costat de casa, correspon a la cruïlla entre Meridiana i Mallorca, i sempre hi ha cotxes, sigui la hora que sigui, i sempre hi ha llums encesos, i de vegades hi sóc jo contemplant-la.
Podria ser una imatge de silenci, però prefereixo postejar-la a part del repte i plantejar-vos que pujeu al vostre terrat, contempleu la ciutat als vostres peus, i fotografieu la vista per compartir-la.

3 comentarios:

Lluis-T ha dit...

doncs ara ja puc imaginar millor les teves nits de solitud al terrat. És més, que fantàstic deu ser fer un pacific poker amb aquesta vista, un puret i una copa....

cmntez@gmail.com ha dit...

Noi m'agrada el bon "positivat" de l'escena. I el moment és idoni. La nit a Barcelona té quelcom molt especial que només el treballador de nit, el bohemi o en aquest cas un desvetllat pot entendre.
Reconec que aprofites molt bé el temps i l'espai. Espai i temps. Temps o espai. Et sona? És un dels vulls de la poesia. Perdona que sigui un pesat.

Octavi ha dit...

Molt rebé ostia! Veient la foto i llegint el que dius donen ganes de ser insomne i gaudir d'aquests moments. Jo sco insomne però sempre vaig a dormir tard, em llevi dora o no.

 
Copyright © Estudi Virus-T