Mosaics a mi? ja!


;D veient que en Cristo no volia revelar el gran secret que amagava la seva composició. Vaig iniciar una gran recerca (obrir Firefox, Google, mosaico fotos mac, buscar, buff quin cansament...) i vaig trobar un bonic soft només apte per Maqueros, que fa mosaics d'estos de fotos, i vaig voler fer la prova, pero com que sóc un bruto ho vaig fer en gros, un mosaic de 30.000 quadricules (de fet algunes més, no recordo...) i de 300 i escaig Mb. Amb el permís d'en Lluís (que sé que el tinc) vaig agafar les seves fotos de la Cynara II per fer la prova, i home es lleig, com totes estes històries, pero curiós a la vegada.

El soft en qüestió és diu: Mozo Dojo, i està programada per un tal Pierre Chatelier

2 comentarios:

cmntez@gmail.com ha dit...

Carai! Algú s'ha picat!. Ei molt maco .

Lluis-T ha dit...

Im-presionant. I jo que pensava que era una tècnica per fer mosaics...d'una foto!

 
Copyright © Estudi Virus-T