Retoc "Vampiric-Peli-De- Terror-Friki-Antiga!!!

Be, nomes un retoc que vaig fer fa uns dies, perque veieu que m'hi vaig aplicant...

L'objectiu era aquesta imatge, Una peli de terror antiga i aquest es el resultat...



Aquest es un pas intermig en la elaboracio, pero com que em mola tambe el poso, jejejeje...



I aquestes son les fotos base.

D'aqui el jeto:



D'aqui els cabells:



I d'aqui... hummmmm... ah si! la tele hosties!!! XDDDDD



A veure si fent jo alguna cosa de tant en tant s'anima el personal a fer tambe ( i al reptocador, que estic sol davant dels monstres!!!!! ;P)

4 comentarios:

Octavi ha dit...

Doncs està molt bé! Estàs aprenent a velocidad de rayo! Tindré que espabilar cabrón, que si me pillas les teves idees son més originals... Cagontó!

En plan gilipolles, nomès diré una cosa, si haguesis (No se jo si aquesta paraula existeix) desenfocat una mica la teva cara quedaria més integrada (Encara que les dues cara-tele estiguin enfocades) i una mica de tó blavós tb. Una cosa més, no sé si has probat a integrar la foto amb opcions de capa (Multiplicar - Multiply, Hard Light, etc), però si no ho has fet proba-ho, yo no salgo de mi photoshop sin ella.

Si voleu podem fer una sessió Photoshop 2, the regres a una virus nit.

Whistle Man

Octavi ha dit...

Per cert, ara no sé com es diu, però en aquestes fotos t'assembles al cantant de Metalica.

Dixit.

Lluis-T ha dit...

ets un crack i estas fent uns progressos bestials

Grey ha dit...

Dubto que et pilli Octavi perque ni somiu arrivar on ets tu, tas lejooooooooooooooooossssssssss!!!! XD
No hi dedico massa temps ni tampoc pretenc un nivell estratosferic, simplement es que sempre em trobo amb l'inquietut de fer coses (crear el que sigui com sigui) i quan no faig una cosa faig un altre, i aprenent una mica de retoc tinc l'excusa desfogar-me. A mes, amb la possibilitat de rebre meravelloses critiques i consells per millorar que es de lo que se trata...
Gracies pels consells, em sonen a xinu perque treballo una mica cegues pero mirare de probar i segons com quedi lo cuelgo a veure el resultat...
I et queixaras de les teves idees perraco!!! Pero si el repte que no ens partim el cul (jejeje) ens vaciles a la cara!!! XDDDDD
I el photoshop 2 por mi vale y dacuerdo!!!
I finalment... snif snif... aixo de comparar a un "metalero de pa sucat amb oli" com jo amb en James Hetfield (cantant en questio) m'ha arrivadu amb u, gracies Octaviu amb u... XDDDDDD

Pd: Lluis, tot apariencia, t'ho asseguro, pals de cec i una micona d'imaginacio alhora de fer servir les poques eines que descobreixes... ;)

 
Copyright © Estudi Virus-T