no haviem dit de canviar el logo?

Em consta que l'Octavi estava fent alguna proposta de nou, logo, però mireu, un que és inquiet, i tenia una idea, i us he fet un petit esboç, a veure que en penseu, sóc conscient que pot recordar la gràfica de la cadena de televisió nickelodeon (i què?). Jo continuo amb la mateixa temàtica, la cèl.lula del suposat virus T infectant a d'altres.



Apa opineu "malditus" que això està més mort, que... està més mort que...



está más muerto que el abuelo de Ramsés I

Esto esta mas muerto, que el rellano en domingo..

Esto está más muerto que un oso hivernando en el polo sur

ESTA MAS MUERTO, QUE LA CARRERA DE BRITNEY

esta más muerto que Madeleine (quina mala llet aquest, no?)

esta mas muerto que mi imaginacion

está más muerto que los F.A.N.T.A. (aquest no l'he entés...)

esta mas muerto que un pez en un barril de cerveza

está más muerto que Rascayú. (aquest crec que necessita explicació: “Rascayú, ¿cuándo mueras, qué harás tú…?”. cantaban Bonet de San Pedro y los Siete de Palama, allá por 1943, cuando Franco prohibió que se voceara jocosamente algo tan español como la muerte. )

i podria continuar, però per avui ja n'hi ha prou.


5 comentarios:

Octavi ha dit...

Xiula! Logo dices?

Si... em sona que algú va dir: Si voleu us faig el logo...

A saber qui seria... un desaprensiu...Segur.

O un xiulador...

En breve el postejaré, sujuru!

cmntez@gmail.com ha dit...

Així en fred i sense haver sopat, cosa rara en mi, em costa de veure. És com més simpàtic. Diria..., no?

isma ha dit...

pero quina broma es aquesta?....si que estas aborrit si....menuda merda de logo....

Octavi ha dit...

Doncs a mi m'agrada l'idea, es bó en la seva simplicitat, pot-ser l'acabat no està prou "cuajat", però la idea es bona.

Si acàs el xiulós soc jo, que encara no l'he fet. Però el faré.

cmntez@gmail.com ha dit...

La idea no és dolenta. Però encara tinc al cap l'anterior. A mi m'agrada més aquest. Però tampoc el retocaria gaire. Quant més senzill millor, vaja, al meu parer.

 
Copyright © Estudi Virus-T