Basuraman Strikes Back!

Doncs novament he ampliat la meva col.lecció de negatius trobats. Com gairebé sempre, tornant cap a casa de matinada, he trobat una pila de mobles i llibretes, etc, entre les que he vist un tros de plastic blanc i negre que m'ha resultat familiar i ha atret la meva atenció; caram! una diapositiva, i m'he ajupit per recollir-la, i he vist que no era una diapositiva, eren un grapat, res de l'altre món per això, una boda de per finals dels 70's principis dels 80's diria, ah! i una repro del San Jerónim de Caravaggio de la pinacoteca de Montserrat.






5 comentarios:

Lluis-T ha dit...

Per que sempre fas tu aquestes troballes? Serà perque ets un "basurilla man".
Aquest bodorrio fa autèntica por, semblen personatges vinguts de l'altre barri. Jo proposo fer un altre hall of fame amb aquestes troballes.

Sergi ha dit...

podem pensar que tinc molta sort, molta vista, o senzillament que (com diu al títol) sóc el mític heroi Basuraman!

cmntez@gmail.com ha dit...

Tius si necessiteu diners per menjar o roba per vestir o inclús un lloc per dormir podeu contar amb mi. No sóc ric ni res d'això però tot el què faci falta abans de veureus remenant la brossa.
No us avergonyo de demanar ajuda.

N'Arnau ha dit...

jo també he trobat alguna coseta... i la compartiré amb vosaltres!

Sergi ha dit...

ja trigues Arnau!

 
Copyright © Estudi Virus-T